Advies

 

 

 

Elk bedrijf is verplicht een preventiemedewerker aan te stellen. Sinds 1 januari 2018 moet deze aanstelling gebeuren in samenspraak met de OR. De preventiemedewerker is het eerste aanspreekpunt op gebied van veiligheid en gezondheid.

Een periodiek onderhoud met de bedrijfsarts is dan ook een van de taken die de preventiemedewerker meekrijgt. Adviezen op gebied van veiligheid, ARBO en milieu kunnen worden ingewonnen bij een deskundige op dat gebied. Safetydesk ondersteund met professionele kennis uw preventiemedewerker, dus uw onderneming.

Hierbij kunt u denken aan ondersteuning bij het jaarlijks toetsen van de RI&E maar ook het gezamenlijk lopen van controlerondes. Controle op gebruik en aanwezigheid van PBM, gebruik van werkvergunningen etc. Natuurlijk ook als vraagbaak voor uw preventiefunctionaris.

Nieuwsgierig geworden wat Safetydesk voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op. Wij helpen u graag.